Obserwatorzy

wtorek, 1 lutego 2011

13. Melanżowo i mgliście.

Dzień dobry.
Czy dla nas będzie dobry?
Luty zaczął się szaro, mgliście i paskudnie zimno, i w ogóle i w naturze i w duszy, i niech to... wypiję drugą kawę pączucha ze smakiem zjem ... mam jeszcze dwa, chętnie podzielę się, kto się nie boi utyć?  ;
Robótkowo jak w poprzednim wejściu, czyli mgliście. Dlatego pokażę coś melanżowego, co warto pokazać choćby za kolor i nazwę nici - Madame Tricote, serwetka ośmiokątna fi 73, popełniona dawno. Melanżowy kolor zmącił leciutko wzór, proszę popatrzeć ...
Staram się, baaardzo! by do końca tygodnia zrobić elementarne dzieło i ofocić (w miarę możliwości).
Szukałam w necie jaj, takich plastikowych czy styropianowych, znalazłam ten sklepik florystyczny, może macie inne źródła zakupów?
Dziękuję za miłe komentarze.
Pozdrawiam .

15 komentarzy:

  1. dużo styropianowych jej jest na allegro- ja tam kupowałam kule na bombki, a pisanki będę robić na wydmuszkach , serweta piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. serweta piękna!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dečka je moc moc krásná!
    Zdravím.
    Martina

    OdpowiedzUsuń
  4. aureliamyszkaszara, zaglądam do Ciebie niemal codziennie, ale nie umiem zamieścić komentarza, ilekroć usiłuję coś napisać, wychodzi jakieś czary mary i fik...czyli nic nie wychodzi, dlaczego?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności!!!Ja nie mogę uwierzyć, jak takie cuda oglądam,że to można samemu wydziergać!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękność !!!
    Melanż nadał serwecie inności :)) czyli taka sama jednokolorowa wyjdzie inna niż melanżowa...
    podobają mi się te melanże ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna serweta, podoba mi się melanż

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrus!Nawet mój mąż pochwalił,siedzi obok i widzi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale też ładna serweta! A kolor... piękne. Pozdrawiam i gratuluję wytrwałości w produkowaniu serwety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze obawiam się końcowego efektu z tymi melanżami - tu bardzo pozytywny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nádherný obrus!!!
    Srdečne zdraví zo Slovenka,
    Aďa

    OdpowiedzUsuń
  12. Z podziwem i uznaniem oglądnęłam i uważnie przeczytałam Twoje posty. Jestem pod wrażeniem Twoich zachwycających dzieł.Wyszło mi też, że uwielbiasz róże, a potem inne kwiaty. Odniosłam wrażenie ,że starannie dobierasz sobie wzory - są niebanalne i wszystkie mają to coś, co powoduje ,że chce je się zrobić.Swoje prace świetnie eksponujesz(dobre zdjęcia), ale jest też co eksponować, bo wykonanie jest mistrzowskie.Dziękuję,że do mnie zaglądnęłaś, bo nie wiedziałam, że taki blog istnieje i ominęła by mnie uczta dla oczu i duszy! Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.