Obserwatorzy

środa, 25 maja 2011

47. Motyl mój...

nie jest zbyt wolny. Pokazuję go na hasło ''uwolnić motyle'' zamieszczone na blogu Szuflada pełna koronek.To mój pierwszy i jedyny motyl.
Marzą mi się dziecinne motyle, ptaszki szydełkowe, tylko czasu, czasu brak!
A ja? wróciłam do szydłowania narzuty...jak mnie to męczy...okropnie. Właśnie skończyłam pierwszy element (jeden z trzech), pas jest długi 170cm, a do tego spora obwódka. Obiecałam sobie, że w każdym miesiącu przysiądę z narzutą i poświęcę jej najmniej 6 dni. Jakiś porządek musi być.
Zrobiłam małe zakupy, błękitne nici, oliwkowe, białe, kremowe, wszystkich nie ma na foto...teraz planuję, od czego zacząć. Chyba zajmę się oliwką, bo właśnie ten kolor z narzutą i innymi rzeczami stanowić ma komplet. Miałam też pytania o taśmę koronkową, dlatego w najbliższy weekend będzie taśmowo. A teraz motyl, uwolniony:
Dziękuję za miłe komentarze, sprawiają mi dużo radości i motywują do pracy. Pozdrawiam Wszystkich zaglądających i do zaś!

11 komentarzy:

  1. po prostu buszować po Twoim blogu -to sama radość!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzam się do cabli oliwkowej.W projekcie obrus na okrągły stół<107 cm śr.>.Jesli dobrze rozumiem to 5 oznacza grubsza nitkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam szydełkowe motylki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny motylek,a oliwkowy pas-Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. vipek, Cable5 nieco grubsza na szydełko nr 1,25- na opakowaniu kordonka są wskazówki. Zobacz jaki rodzaj nici i wielkość szydełka sugerowany jest we wzorze.
    Najczęściej kieruję się tymi radami, cała reszta wychodzi w robocie. Często metodą prób i błędów znajduję wyjście i jakoś to leci;)
    Pozdrawiam i życzę pięknej robótki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie jutro naciąć piwonii.
    I nawąchać się!
    Koniecznie:)
    Serdeczności, cudotwórczyni!

    OdpowiedzUsuń
  7. Motyl przepiękny! Trzymam kciuki za cudeńko oliwkowo zielone :)))
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy ten motyl! Dziękuję serdecznie za przyłączenie się do zabawy. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Motylek świetny!!!Dobrze,że go nie przyszpilkowałaś (nie ma takiego słowa) ;)
    A to coś zielone ma cudny kolor i chyba będzie super!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.