Obserwatorzy

niedziela, 10 lipca 2011

54. Z niepokojem...

...patrzę na mój blog. Kolejny raz zabrakło na nim moich Obserwatorów, to przykre. Mało tego, z paska bocznego w projekcie  "blogi z pasją"  zniknęło ponad 150 zapisanych Waszych blogów. Jak to się wszystko dzieje?? To jest dopiero problem! Przyzwyczaiłam się, zapamiętałam Kto i co pokazuje, a tu takie pustki...oj przykro! Posługując się zamieszczanymi komentarzami i innymi sposobami, szukam Was i na powrót zapisuję. Archiwizowanie blogu wg zasad daje jakieś marsjańskie teksty...jak sobie z tym radzicie?

A teraz wcześniej zapowiedziane szydłowanie. Jest to okrągła serwetka ok.52 śr. robiona na zamówienie. Kordonek właśnie ten, dobry tydzień pracy bo wzór zabiera dużo czasu i nici.
Tym wzorem popełniłam już kilka serwetek, możliwe że pokazywałam wcześniej w kremowym kolorze, bo taką mam w domu. Niemniej warto pokazać nową, bo wzór jest piękny. Problem będzie z pokazaniem schematu, mam marnej jakości.
A lato w pełni, raz leje raz grzeje. Na fotkach kwiaty na działce;
Spokojnego nowego tygodnia dla Wszystkich.

29 komentarzy:

  1. Serwetka przepiękna!
    A niedomagania bloga miejmy nadzieję - miną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam problemy z blogiem.Wczoraj miałam przez pół dnia trudności z opublikowaniem posta.Obserwatorzy też się nie wyświetlają.Mam nadzieję że to przejściowe.
    Serwetka przepiękna.Mam taką w domu wydzierganą przez siostrę :)
    Kwiaty urocze :)
    Pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka jest piękna ,co do problemów z blogiem , jeżeli nie mogę sama zadziałać to ja tez miewam problemy ............ale co tam ......

    OdpowiedzUsuń
  4. Serwetka śliczna! A z blogiem też tak miałam wszystkie posty mi zniknęły a syn informatyk mi powiedział że to moja wina sama coś klikam ,dodaję a potem zwalam na innych>.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też nie ma obserwatorów. Zniknęła mi też lista obserwowanych blogów, ale już wróciła na miejsce. Serwetka urocza - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serweta! Dysponujesz takimi ładnymi wzorami... i jeszcze do tego wyjątkowa oprawa fotograficzna... Ah! Wspaniale się to wszystko ogląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja myślałam, że znowu coś nabroiłam na moim blogu, a tu tak ogólnie, mam nadzieję, ze to minie, serwetka prześliczna,bardzo podoba mi się wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba na wszystkich blogach są różnego rodzaju problemy. Moi obserwatorzy wracają do mnie po zalogowaniu. Ale pomijając problemy techniczne, serweta piękna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasze słowa są uzdrawiające... mam nadzieję, że wszystko wróci do normy.
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie będę oryginalna.Jak zawsze podoba mi się, serwetka cudna

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dziś też mam same problemy z bloggerem, miejmy nadzieję że to chwilowe:)) Serweta??? Śliczna, misterna robota!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna !!!
    U mnie też bloger rozrabiał,ale już na szczęście wszystko wróciło do normy:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serweta przepiękna, wyobrażam sobie ile musiałaś w nią włożyć pracy...cudnie robisz wszystko, tak dokładnie, równiutko! Ja dzisiaj w ogóle nie mogłam się zalogować, później nie mogłam dodawać komentarzy:( Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie Twoje serwety są śliczne, ale ta ma rzeczywiście bardzo ciekawy wzór.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest prześliczna i z takiego cieniutkiego kordonka!, cudna, misterna robótka, podziwiam hel.
    dzięki za możliwość komentowania, bo Twoje robótki aż się o to proszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudna jak zawsze..u mnie też brak obserwatorów...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ależ Ty piękności tworzysz...

    OdpowiedzUsuń
  18. Serweta jest przepiękna !!!
    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że blogowe kłopoty szybko znikną :)

    Lagatka

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja czytałam o Waszych problemach z blogiem aż mnie samą dopadło i nie mogłam nigdzie zostawić komentarza:))))Serweta piękna:)ten brzeg jest niesamowicie ciekawy:))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja dzisiaj nie mogę komentować...trzeba przeczekać.
    Pozdrawiam Wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznaaaaa serweta!!!!! oglądam jej brzeg pod lupą i nie mogę wyjść z podziwu jak to robisz ,że ten łańcuszek tak pięknie i równiutko się układa??? Dla mnie to prawdziwe mistrzostwo świata !!!!!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko z...nie trzeba lupy, wystarczy kliknąć na fotkę, powiększy się sporo.
    Nie jest tak dokładnie, w końcu to tylko ręczna robota, dzięki wielkie za pochwałę :)

    Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też miałam problemy,nie mogłam się zalogować i komentować!!!
    serweta prześliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękności robisz, masz mistrzowskie ręce. Ja mogę się tylko pozachwycać. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Barwnie kolorowo a przy tym cudownie wszystko dopieszczone, oczu nie można oderwać od przepieknych prac, wiec podziwialam i w tym przegladaniu udalo mi się dotrzeć do Twojego pierwszego wpisu, Gratuluję cudowna praca - Pozdrawiam TUE_
    www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta serwetka piękna, więc poszłam dalej i cuda same cuda

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem urzeczona Twoimi pracami

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.