Obserwatorzy

czwartek, 3 maja 2012

Maj, majowy maj ...

... w maju, z majem, majowo -  radosne wiosenne słowo!
Tyle dobrego w przyrodzie.

Na szydełku pierwsze słupki  firaneczki na zamówienie ... pokażę jak troszkę urośnie.
Drobiazgi, na które miałam ochotę muszą poczekać.
Przybyło kilka centymetrów taśmy i kilka małych serwetek;
                                 Taśma ma 3.5m, jeszcze tylko ozdobne zwieńczenie.
                                      Niech no tylko kwitną jabłonie ...
I deszcz ... niech no, popada :)
Pozdrawiam Wszystkich i życzę spokojnego, zdrowego wypoczynku!
Pa!

22 komentarze:

  1. piękne zdjęcia i super prace w nim pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE SERWETKI...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne w swej prostocie serwetki, a jak dużo taśmy już zrobiłaś!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wychodzi, u mnie cudna pogoda...pozdrawiam majowo...

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne są te serweteczki :)) a deszcz oj przydałby się i to bardzo... pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te serwetki, też bym tak chciała dziergać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serweteczki piękne!!! Taśmy z ozdobnym zwieńczeniem i firanki jestem bardzo, ale to bardzo ciekawa, a jabłonka pięknie się wystroiła w kwiecie :)))
    Fotki świetne, jak zawsze u Ciebie :)
    Dziękuję za spacerek wśród mojej zieleni osiedlowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się forma tych małych serweteczek :) i jak zawsze, perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  9. super serweteczki :)
    zaczęłaś firankę?? to teraz moją wstyd pokazać będzie.. :>
    pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elizabeth hola adoro las pequeñas joyas, así las llamo a estas tan bellas y pequeñas carpetitas o paños, a mi me da mucho placer tejerlas siempre tan delicadas quedan y son ideales para un presente , siempre son bien recibidas, demás esta decir que ya saque una foto y seguro será un próximo proyecto ☺ besitos Sandra.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziergasz cos ślicznego! Uwielbiam serwety z elementów :) A zwłaszcza za to, że zawsze można ją zmniejszyć, zwiększyć, albo zrobić z nich małe serwetki :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieje się ...dzieje!Te małe serwetki są śliczniusie :)
    Brugijka już mi się podoba!Czekam końcowej prezentacji :)
    A u mnie była ulewa :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne serwetki, nietypowy wzorek.
    Zapraszam do mojego bloga szydełkowego:
    http://koronkowarobota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach, te kilka serwetek... są takie cudowne, równiuteńko wydziergane, idealne! I zielona taśma na wiosnę :)))) śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj! Bardzo ciekawy wzór i piekne jak zawsze wykonanie. Tasma ma ciekawy kolor. Oj sporo jej. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wykonanie ,czemu ja tak nie umiem ! Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje prace są tak wymuskne, pięknie ukształtowane....podziwiam! U mnie dzisiaj pada, ale to dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jak to piszę to już jest po deszczu,nareszcie popadało,ja też czekałam na to,nareszcie wszystko dobrze podlane
    pozdrawiam
    http://szydelkoizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te małe serwetki :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.