Obserwatorzy

niedziela, 22 lipca 2012

Z szuflady ...

Dawno nie pokazywałam staroci, pora więc przewietrzyć szufladę:)
Łososiowy kolor Cable5 kilka lat temu był nowością. Kupiłam kilka kłębuszków i powstał mały komplet serwetek. O wzorach nic nie napiszę, nie pamiętam z jakich są gazetek.
Bardzo lubię ten kolor i komplet.
Coś jeszcze, tym razem spod igły. Te zabawne obrazki krzyżykowałam resztkami wełenek dokładnie 20 lat temu. Każdy dopatrzy się tutaj prostej niedokładnej roboty.
To moje pierwsze i jak dotąd ostatnie krzyżyki.
W onym czasie byłam z nich ogromnie dumna:)
Jak niedziela to tylko na działce, na działce...póki lato trwa
Dziękuję za tak miłe komentarze, z ogromną radością je czytam.
Wszystkim życzę dobrego nowego tygodnia i dużo zdrowego słoneczka.
Pa!

22 komentarze:

  1. Piekny komplecik i wyglada jak prosto spod szydełka. Osobiscie jakos nie moge sie zabrac za ten rodzaj nici- kupiłam beż, ale może niebawem:)) pozdrawiam wieczornie - Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Superbe crochet, tapisserie et fleurs !
    Bonne semaine.
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejny raz jestem pod urokiem .Ich urok zapiera dech.Sa przepiekne.Pozdrawiam i czekam na jeszcze wiecej tych slicznosci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny zestaw!Ależ tworzy klimacik...
    A krzyżyki są nadal powodem do dumy!A mnie jakoś czas ucieka zbyt szybko...Muszę znaleźć chwilkę na nowy post...
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne serwetki, a te krzyżykowe misie są słodkie:))) i floksy cudowne poczułam jak pachną... ;)pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne serwetki...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  8. urocze misiaczki a serwetki jak zwykle wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  9. Misie urocze pomimo lat - nad tą owalną serwetką się zastanawiałam i widzę że warto ją zrobić - floksy ,floksy wspomnień czar ! Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne są te serwetki , kolor taki stonowany bardzo przyjemny.Floksy uwielbiam ale wszystkie mi zmarzły w tym roku, a krzyżyki nadal mogą być powodem do dumy, jak bym z pewnością była dumna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja szuflada kryje same skarby, masz piękne kwiaty, trzeba się nimi cieszyć póki lato trwa, racja....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne serwety no i nie wyglądają na 20 lat ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne serwetki:)))jak miło tak powspominać:))a na nich wcale nie widać upływu czasu:))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycający jest ten komplet szydełkowy :) i krzyżyki piękne!
    Chętnie obejrzę jakie jeszcze skarby chowasz w szufladach ;)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor i piękne, starannie wykonane serwetki, aż miło popatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serwetki są bardzo eleganckie, niesamowitej urody!
    Szkoda, że to Twoje jedyne krzyżyki...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ śliczności pokazałaś :)) Nie wiem czym mam się zachwycać najpierw :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo lubię kolor łososiowy, świetnie wykorzystałaś kordonek.Misie w dziecinnym pokoju będą wyglądać rewelacyjnie i widzę, że działka w rozkwicie.Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna ta szuflada skoro takie ładne rzeczy w sobie chowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. no ... w końcu dotarłam do Ciebie ...
    powinnaś jak najczęściej otwierać szuflady ... śliczny łososiowy kolorek - pięknie się prezentuje na stole !
    zapach floksów już czuję ....

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te floksy, mam na działce ale do dzisiaj nie wiedziałem jak się nazywają, dopiero dzisiaj się dowiedziałem z twego bloga, dzięki i pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  22. Olá, Elizabeth!
    Lindo seus trabalhos. Parabéns!
    Bjks
    San Vasro

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.