Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

Gwiazdki, drobiazgi ...

... lekko udekorowane srebrzynką, kolorową wstążeczką, jeszcze bez pomysłu i świątecznego błysku, na to jeszcze nie pora.

Witam Wszystkich i dziękuję za miłe słowa w komentarzach i poczcie.

Nowy lekko kwiatowy wzór śnieżynek, to sześciolistny przestrzenny kwiatuszek i plątanina sześciu oczek łańcuszka, niestety nie mam schematu.
Tutaj ze srebrną nitką;
Schemat kwiatuszka jakim się wzorowałam.
A może trochę jodełkowej zieleni?
Bombki jeszcze nie udekorowane ...  a może kokardki?
Miłego weekendowania :):)

37 komentarzy:

  1. Decorazioni natalizie molto belle, la "stella fiorita" è meravigliosa!
    Bye, bye Elli

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne te gwiazdki! :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jak to robisz,że cokolwiek pokażesz ma w sobie lekkość i delikatność...patrzę i się zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, może to fotki tak czarują :):) dzięki.

      Usuń
    2. To nie fotki Elu, tylko Twoje ręce tak czarują. Co byś nie robiła, jest to dopieszczone, dokładnie i bez zbędnego pośpiechu wykonane i efektowne. Elementy z białymi kwiatuszkami mnie kojarzą się z szarotkami, zielone przypominają świerk, a kokardkami to mnie już powaliłaś na kolana.

      Usuń
  4. Bombka w kokardki bardzo mi się podoba, i te kwiatuszki na śnieżynkach takie delikatne, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiatuszkowe gwiazdeczki superaśne! Pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatuszkowe śnieżynki są bardzo oryginalne. Fajny jodełkowy kolor a wzór bardzo ładny. Kokardki przy bombce nader udane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje piękne ja gustuję w bieli ale kolorowe też są piękne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. białe, zielone, czerwone, świąteczne.......piękne!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu:)jak patrzę na Twoje robótki to nieustannie podziwiam kunszt ich wykonania:))))równiutkie ściegi,słupeczki jak namalowane:))dla mnie jesteś mistrzu:)))))))))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Białe śnieżynki są cudne...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombka piękna , a śnieżynki super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. ach,uwielbiam te bombki,super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne ozdoby świąteczne !!!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne drobiazgi! Mnie przypadły do gustu zwłaszcza te z kwiatuszkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo precyzyjna praca ,wręcz wydziubdziane. Eleganckie jako prezencik czy ozdoba stołu wigilijnego.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gwiazdki są prześliczne! W szczególności te zielone chwyciły mnie za serce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Olá !
    Obrigado pela visita !!!
    Seus crochets são maravilhosos !!!

    Forte abraço do Brasil !

    Sonia Faria

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ozdoby świąteczne. Podziwiam. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Przy bombce to już po prostu padłam...
    Czarodziejką jesteś.
    Buziaki Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałości! Zakochałam się w czerwonej bombce... Jest idealna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczarowały mnie kwiatuszkowe śnieżynki :) ale i pozostałe "drobiazgi" są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne są te gwiazdki bardzo ładnie się prezentują :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  25. Przecudne ozdoby!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Przecudne te gwiazdeczki i kwiatuszki, białe takie subtelne:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tu chyba nie mogę zaglądać ... tylko wzdycham i wzdycham. Mąż martwi się, czy ze mną wszystko w porządku :) ..... i znowu westchnęłam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, prześliczne ozdoby , a bombeczka czerwona z kokardkami super [ mogę uśmiechnąć się o schemat ] ,a jeśli chodzi o usztywnianie bombek robię to na balonach [muszą być okrągłe ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  29. Sporo pomysłów w głowie i wszystko jak zawsze precyzyjnie wykonane

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.