Obserwatorzy

piątek, 12 grudnia 2014

O co tyle hałasu ...

... o te bombki trzy?!
Widziałam u Was kolorowe pięknie usztywnione bombki.
Szydełkując pierwszą z czerwonych Cable5, obawiałam się
że krochmal wybieli nić i będzie z tego nic ...
Myliłam się, pomimo mocnego usztywnienia kolor bombki jest intensywny.
Fotki nie oddają tej czerwieni bo jest mocniejsza; jak zawsze liczy się rzeczywistość;)
Pośpieszyłam z ofotografowaniem póki słoneczko dopisuje;
Tutaj adres wzorku bombki.
          Na koniec kosz pełen ubiegłorocznych bombek odnowionych i udekorowanych wstążeczką.
                                                                             Pa!

30 komentarzy:

  1. Cudowne czerwone bombki :-) Śliczny wzór :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombelunie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda ten wzór w czerwieni.Śliczne!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo śliczne ;) A ja tylko mogę wzdychać i tęsknić za takimi cudami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te bombeczki, takie dopracowane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwony kolor super. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne bombeczki!!! A czerwone zachwycają!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te bombki, jejku może i ja w końcu odważę się i spróbuję zrobić takie przestrzenne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, i te czerwone (szczególnie) i te zeszłoroczne. Piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz usztywnić wikolem 1/3 wikolu 2/3 woda - nie zabiei nici nic a nic - sprawdzone . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwonych jeszcze nie robiłam, ale patrząc na Twoje widzę, że to błąd:) Ślicznie wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne, koronkowe, ciekawy wzorek. Szczególnie podobaja mi sie te czerwone. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach ta czerwień jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne bombeczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne można prosić o schemaciki z góry dziękuję annabalik73@ gmail.com pozdrawiam życzę miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne bombeczki ,czy na te białe można się uśmiechnąć o wzór :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W poście podałam link do wzorów bombek; to ten pierwszy arkusz, wzór nr 5.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Jakie piękne te czerwone bombki ! ten wzór jest genialny :))
    Oczywiście obserwuję i w wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie :))]
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne:))))ja swoje robiłam na plastiku ale bardzo mi się podobają te wietrzne:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne bombki w czerwonym kolorze pierwszy raz widzę i bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne bombki i te zeszłoroczne super ta pierwsza mnie urzekła :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Estou encantada com as Bolas de Natal que você teceu! Parabéns!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.