Obserwatorzy

sobota, 15 sierpnia 2015

A po burzy ...

... zawsze słońce.
                                                     Śpiewajmy Magnificat i świętujmy.
A oto co mozolnie ale powstaje;
                              wzór przypadł mi do serca, super się szydełkuje, super łączy elementy;
                                    Kilka nowych elementów, wzory znalezione dawno, dawno ...
                            Dzięki za uwagę, zmykam odpoczywać jak przystało na świąteczny dzień.
                                           Życzę Wszystkim dobrego, miłego dnia. Hej!

25 komentarzy:

  1. Wspaniałe. Uwielbiam takie elementy z graficznym kontrastem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny , wyrazisty wzorek- wyjdzie śliczna serweta:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za sprawą białych nici, fajnie to wygląda.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pięknie się zapowiada robótka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I szybko przybywa bo wzór łatwy. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. I mnie się spodobało :)
      Miłej niedzieli.

      Usuń
  5. Po burzy nie zawsze słońce ale zawsze spokój...ale życzę, żeby słonko wyszło...
    Ja też dzisiaj odpoczywam, świętuję...
    Wzór super, będzie pięknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę miłej niedzieli.

      Usuń
  6. Nasza dzisiejsza burza nadeszła od Was. Dzięki, że kazałaś jej pójść do nas:):):) Oj widzę, że znowu powstaje coś pięknego. Pozostałe elementy też mi się podobają:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u nas nieźle popadało, w końcu, bo deszczu nie było od dawna.
      Mnie też podoba się ta składanka z elementów choć miała być w innym kolorze.
      Ostatnio robiłam przegląd szuflad, i ... za dużo tego, pora robić coś innego :):)
      Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  7. Bardzo ładny ten wzorek kwadratu. W swej prostocie. Przypomniał mi się mój nieskończony i porzucony obrus. Brakło cierpliwości i serca, choć naprawdę niewiele kwadratów mi już zostało... I nawet troszkę podobne ;)
    Dziś biegałam po polach w poszukiwaniu ziółek, więc chyba dzień był miły :) To dzięki Twoim życzeniom :)
    Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy oraz dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję, bardzo mi miło to czytać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mozolnie ale powstaje kolejna piękna robótka.
    Podeślij chociaż troszkę tego deszczu do mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pracochłonny wzór wybrałaś, ale piękny, przypomina frywolitkę. W Twoim wykonaniu wychodzi wspaniale. Podobną serwetkę miała moja babcia, stare wzory mają niepowtarzalny urok, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wzór i fantastyczna praca powstaje:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wzory :-) Szczególnie ten pierwszy - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór naprawdę niespotykanie ładny,wydaje mi się ,że te rogi robi sie jakoś zawracając...czy moge prosic o schemat na email nanet75@op.pl spróbuje powiększyć .Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, będzie coś fajnego z tych kwadracików ;-).

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak pięknie... zwabiła mnie różyczka w awatarze i tak odkryłam kolejny interesujący blog :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna serweta na stół ,ciekawy wzór.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń