Obserwatorzy

czwartek, 28 września 2017

Zmagania z drutem ...

Serdecznie witam Wszystkich zaglądających i witam Nowych Obserwujących moje zmagania z szydełkiem.
Jaką macie pogodę? u mnie niemal od rana piękne słońce i ciepło:):)

W poprzednim poście pochwaliłam się kilkoma motkami włóczki, sporo czasu minęło nim coś się z tych moteczków wykluło.
Oj, nie obyło się bez nieudanych prób i wielokrotnego prucia, mogłabym książkę napisać o tym, no... przynajmniej broszurkę ;)
A narzekania ile było, prawie łez ... były momenty, że chciałam to wszystko rzucić w ...
bo wełenka nie taka, i kolorki nie trafione, i ja nie taka dziewiarka jak myślałam, ale ...
zajrzałam do internetu i skorzystałam z pomocy innych Pań doświadczonych i pięknie mówiących do takich jak ja laików. Troszkę się nauczyłam i nawet jestem z tego dumna.
Mały sweterek i dużą pomoc dla mnie znalazłam Tutaj
To mój pierwszy swetereczek na drutach na żyłce, to mój pierwszy reglan, niestety rękawek nie udało mi się wydziergać na "okrągło"przy tym wzorku jest to chyba niemożliwe.
No i czapeczka wyszła śliczna, kształtna i w ogóle. Oczywiście tu też korzystałam z porad  Pani Iwonki  Kilka fotek ... mam tremę!
Oczywiście nie jest to idealna praca, widać brak doświadczenia, ale jest jeden duży plus
... będzie kolejny mały sweterek, a może i sukieneczka.
A teraz ... zrobię sobie małą przerwę i sięgnę ponownie do szydełka :):):)
Pozdrawiam Wszystkich i życzę cieplutkiej jesieni! Pa!

20 komentarzy:

  1. Okazuje się,że nie taki diabeł straszny ;-)
    Ślicznusi, słodki komplecik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ,słodziutki komplecik :)
    Brawo Pani Elu :)
    Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodziutki komplecik, taki cukiereczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Çok güzel bir hırka renkler muhteşem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny jest ten komplet. Podziwiam gustowne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne dziergadełka, a sweterek jak ślicznie wykończony. Eluniu, nie bądź taka skromna. Czekamy na kolejne przygody z drutem :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe perfekcyjne wykonanie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu,świetny komplet wydziergałaś - śliczny, mięciutki i wygodny. Takie rękawki są najlepsze,a wzór czapki ma ponad 40 lat,ale lepszego nie wymyślono.Gratuluję,jako perfekcjonistka nie mogłaś zadowolić się, dopóki Ci wszystko nie wyszło rewelacyjnie,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny jest ten komplecik i ja w nim żadnych niedoróbek nie widzę. Jest fantastyczny!!! Pozdrawiam i czekam na szydełkowe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny komplecik, twoje łzy i prucie okazały się bardzo owocne! Czekam na kolejne twoje prace "drutowe". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek z czapeczką. Ślicznie ułożony splot.Równo, starannie. Kolory są wdzięczne. Cieplutki sweterek, cieplutkie kolory, a na koniec cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem,super komplecik,uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczo, cudne kolorki, komplecik super. Serdecznie pozdrawiam...a u mnie dzisiaj już deszczowo...

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i odwagi i ładnego wykonania pierwszej robótki na drutach. Ja zaczynałam od szalików. Zrobiłam ich sporo, zanim odważyłam się na sweter. A i tak nie wyszedł mi równie ładny jak Twój. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodki ten komplecik, a ta czapusia... cudo :-))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna dzidziusiowe robótki, świetnie dobrane kolory. Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna dzidziusiowe robótki, świetnie dobrane kolory. Pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny komplecik czapusia przecudna :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.