Obserwatorzy

czwartek, 29 marca 2018

Przedświątecznie ...

... witam Wszystkich zaglądających. Dziękuję za miłe komentarze i przepraszam za zwlekanie z odpowiedzią na poczcie, jak już kiedyś pisałam nie mam stałego dostępu do komputera, stąd te przerwy. Póki mam okazję wklejam kilka ostatnio wykonanych wiosennych serwetek do koszyczka;
Mam nadzieję, że wszystkie prace podobały się obdarowanym :):)
Styropianowe jaja okryłam materiałem i ozdobiłam wstążeczkami;
i jeszcze kilka zajączków na kieliszki do jaj, mam nadzieję że spodobały się dzieciom...
Nie wiem czy będę miała okazję więc już teraz składam Wszystkim piękne życzenia.
Niech te Święta Wielkiej Nocy będą dla Wszystkich radosne, spokojne, rodzinne.
Niech Wam świeci ciepłe słońce i ciepły wiaterek powiewa. Wesołych Świąt!
Pozdrawiam, pa!

14 komentarzy:

  1. Piękne serwetki i piękne pisanki. Wesołych Świąt...cieplutko pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko jak zwykle piękne :). Serwetka kwadratowa z wstążeczką bardzo mi się podoba :). Królisie fantastyczne. Robiłam kiedyś , ale ostatnio na szydełko brak czasu .....Dziękuję za życzenia na moim blogu i życzę radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje robótki jak zwykle idealne i piękne.
    Wesołych świąt.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. serwetki są cudne, ja w tym roku zostaję przy starej ;) a jajka przyprawiają o kolorowy zawrót głowy :))) Miłego świetowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, wiosennie, świąteczne
    Zdrowych i radosnych świąt wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  6. I admire crochet, very nice. Bravo! Happy Easter!
    ZaZa

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prace!!!
    Zdrowych,pogodnych i radosnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Serwetki śliczne takie wiosenne, jajeczka wspaniałe i zajączki super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne, prześliczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetki przepiękne, miłego świętowania :) Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje robótki jak zwykle idealne i piękne.

    Royal1688
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. Och! Jakie cudne te serwetki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.