Obserwatorzy

czwartek, 22 maja 2014

Cztery razy D ...

Dzień dobry.
Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze, nie na wszystkie odpowiadam ale mam nadzieję wybaczycie.
Dzisiaj kolejna serwetka-bieżnik z elementów które mnie ujęły prostotą i nie tylko ...
Dwa słowa o niej, 108dł/40szer. dwa i pół motka cieniutkich nici Filo Di Scozia15, wzór RR 8/2008;
                                                       
                                                          Spokojnego, dobrego dnia!
                                      

106 komentarzy:

  1. Потрясающая красота!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaje , ze dawno nie zdarzyło misie otworzyć buzi z wrażenia .Dzisiaj musiałam i nie na widok irysow. Stworzyłaś dzieło .Przymierzam sie do duzej serwety ,na stol , ale dla takiego bieżnika jestem w stanie zmienić plany.Cudownie równe słupki i krochmalenie tez chyba subtelne . Chyba te ochy i achy mogłabym bez końca . Poproszę o odrobinę więcej szczegółów nie tylko dwa słowa .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwięcej powie schemat z opisem wykonania, jeśli chcesz mogę wysłać.
      Serwetka jeszcze nie krochmalona, wyprasowana pod ściereczką.
      Dzięki za miłe słowa.

      Usuń
    2. Witam czy moge prosic o schenat tej serwety ,szukam wszedzie i nie trafiam lolka504@wp.pl Bardzo dziekuje

      Usuń
  3. It's really very beautiful crochet doily :) Irises are beautiful too. I like them...
    Greetings from Poland :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna serweta z resztą jak wszystkie twoje prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, śliczna !
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę takich umiejętności.... cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny jest ten bieżnik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna koronkowa robota. Ten wzór i z grubszych nici też wyglądałby dobrze. Bardzo piękny !!!
    Iryski moje ulubione też :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ja odnoszę wrażenie ,a właściwie to jestem pewna im cieńsze nici to koronka jest bardziej elegancka.Ale to moje i tylko moje zdanie.
    p[ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja Elu! ! ! Co byś nie robiła, to takie jest, masz po prostu niesamowitą wyobraźnię i bardzo precyzyjną rękę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Superbe !!!!!!!!!!!!!
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę, patrzę i trudno mi oderwać wzrok. Cudowności tworzysz a ta praca to istne dzieło sztuki.
    Zachwycam się i podziwiam. Chciałabym i ja kiedyś coś podobnego wyszydełkować, tylko czy potrafię ?.
    Serdecznie pozdrawiam, życząc dalszych tak pięknych wykonów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno potrafisz, akurat te elementy nie są zbyt trudne w łączeniu i szydełkowaniu.
      Dzięki za miłe słowa.

      Usuń
    2. Você me enviaria o gráfico? Gostaria de fazer. Moro no Brasil. Este padrão é maravilhoso. Parabéns!

      Usuń
  13. Ależ piękna ...! Brak mi słów :) Baaardzo efektowna .

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny wzór i świetne wykonanie.czy mogę prosić o schemat?
    lenawoj@poczta.onet.pl
    pozdrawiam
    lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłałam, mam nadzieję, że doszedł:)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Kocham te bielutkie nitki uformowane w takie równiutkie, Twoje słupeczki :) Znów kolejny, cudny bieżnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ go pięknie zrobiłaś:)nieustannie zachwycam się Twoją starannością:))przepiękna praca:))

    OdpowiedzUsuń
  17. I am unable to translate but would love to have the pattern for your beautiful crochet work.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, piękne kwiaty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny oczywiście ,tylko czy schemacik można prosić ,a w poprzedniej pracy tzn.przy trójkątnych elementach był obiecany i codziennie zaglądam ale schematu nie ma i nie było ,proszę o oba chyba ,że na pocztę nanet75@op.pl.Z góry dziękuję.Aneta

    OdpowiedzUsuń
  20. Bieżnik przepiękny. Bardzo subtelny i delikatny. Od razu włącza się chciejstwo ;)

    Irysy też śliczne, ech, jak przychodzi pora kwitnięcia irysów to tylko wzdycham do tych kolorów i odmian.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna i bardzo elegancka.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny, piękny, rewelacyjny i mogę jeszcze tak długo :-)
    Bardzo mi w nim odpowiada, że jest kanciasty. Takich serwet na okrągło jest wiele, a ta jest inna.
    Wykonanie perfekcyjne.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczna!!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oba bieźniki niezwykłej urody po prostu majstersztyk!!! Zdradź proszę w jakiej gazetce znajdę wzór z poprzedniego posta :))) Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace cóż więcej mogłabym dodać ?chyba życzyć wytrwałości w wyszukiwaniu coraz to nowych wzorów a propos wzorów czy ja też mogę prosić o schematy trójkątnych elementów i bieżnika annabalik73@gmail.com pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzory wysłane, proszę dać znać czy doszły.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  27. Przepiękny bieżnik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny bieżnik ! Dla mnie jesteś mistrzynią szydełkowych prac, zawsze wybierasz wzory pełne uroku, a wykonanie tak staranne, że ja po 40 latach robienia szydełkiem, myśląc, że nieźle nim władam, czuję się dopiero uczniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne, Elu - przepiękne!
    No i nie wiedziałam, że władasz chińskim:P (to w kontekście objaśnień do schematu w poście wyżej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, faktycznie chiński jak nic:) poprawiłam na bardziej czytelny :):)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  30. Bieżnik cudny!, i ja proszę o schemacik
    reniatap@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny ten motyw
    ja również mogę poprosić o wzór
    mój email
    ewarycz44@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Boski bieżnik :) Bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowny ten bieżnik. Podziwniam wszystkie robótki. Jeżeli można proszę o schemat danutakadr@wp.pl.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo proszę o przesłanie schematu dwóch bieżników na e-mail katarzyna.proczek@gmail.com. Jeszcze dzisiaj rano były na Pani blogu i zniknęły ;( a tak bardzo mi się podobały.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. bieżnik jest wprost cudowny!!!:) gratuluje cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękny bieżnik gratuluję zdolności ,Czy można prosić o schemat ?goja94wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepraszam za pomyłke w adresie goja94@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudny bieżnik, perfekcyjnie wykonany :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękny bieżnik -prosta forma,niebanalne połączenie i perfekcyjne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeżeli nie jest za późno poproszę o wzór, dopiero dzisiaj trafiłam na Twój blog i urzekła mnie ta serwetka, gratuluję staranności wykonania!
    Mój adres: monika_kr@interia.pl
    Na pewno będę tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja równiutko udziergane :) Gratki za wytrwałość. Fajnie że tu trafiłam, Pozdrawiam cieplutko, nittka

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny bieżniczek, przepiękna praca. Nie mogę oderwać od niego oczu. Poproszę o wzór jeśli można. Mój adres: beatus3333@amorki.pl
    Dziękuję, będę zaglądać na Twój blog. : )

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna robota. czy moge prosic o shemat? ahgg@walla.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczna serweteczka w swojej prostocie rewelacyjna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny bieżnik! Bardzo proszę o schemat alicja_orange@wp.pl. Dopiero zaczynam moją przygodę z szydełkiem i jestem pewna, że nie będzie to idealne dzieło ale bardzo chcę spróbować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam Maria z tej strony bardzo przepiękny bieżnik czy mogła bym prosić o schemat przepraszam ze anonimowo ale nie mam konta można by wysłać mejla na konto syna duszyndki.przemek@gmail.com z góry dziękuje i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny czy mogłaby pani wysłać schemat na konto kasiafreindl1@interia.eu bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam :) strasznie podoba mi sie Pani bieżnik jest iesamowicie piekny :) czy mogłabym prosic o schemat na mail aneczka305@interia.pl bede ogromnie wdzieczna
    Pozdrawiam cieplutko Ania

    OdpowiedzUsuń
  49. Hello, awesome work, amazing and beautiful. Can you pls mail me the pattern at sonyramesh@gmail.com.
    Warm regards
    Sony

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękny - mało powiedziane!!! Cacko jak zresztą inne prace.
    Z wdzięcznością przyjmę schemat - o ile to możliwe.Mój mail mary33@interia.eu
    Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  51. hallo, it looks amazing, can you sent me the pattern please, i'm so greatfull , my e-mail is kpoortmans@gmail.com

    thank you so mutch

    OdpowiedzUsuń
  52. Can u give the pattern or sell it to us?

    OdpowiedzUsuń
  53. Can u give the pattern or sell it to us?

    OdpowiedzUsuń
  54. Спасибо за схему! Очень понравилась работа.

    OdpowiedzUsuń
  55. Witam,
    jestem zachwycona wzorem serwety z RR (108dł/40szer. dwa i pół motka cieniutkich nici Filo Di Scozia15, wzór RR 8/2008). Jest przepiękna, czy mogłabym prosić o przesłanie mi jej schematu na adres e-mail kasia.kula23@wp.pl z góry bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. I just saw this beautiful work on Pinterest. I would love to get the pattern if you have it available. Thanks you from Miami, Florida pepsusan@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Hello, I loved it, it is very beautiful, please you can share with me the chart, I would like crochet it. my email is nancymqm@gmail.com thank you a lot.. From Caracas-Venezuela.

    OdpowiedzUsuń
  58. Moc krásné!!!! Můžu Vás poprosit o návod. Děkuji burdkap2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Moc krásné!!!! Můžu Vás poprosit o návod. Děkuji burdkap2@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. I'd love to have a copy of the pattern or chart used for this. It's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  61. I'd love to have a copy of the pattern or chart used for this. It's gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  62. piękny wzór i świetne wykonanie.czy mogę prosić o schemat? gabrielacontato@outlook.com
    Pretty work!! Can you send to me that graphic? kisses from Brasil!! gabrielacontato@outlook.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam... Czy moge prosić o schemat?? Jestem pod wrażeniem uroku tego szydełkowego cuda.
    edytas73@wp.pl
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam moge prosic schemat bierznika jest sliczny z gory dziekuje Gosia

    OdpowiedzUsuń
  65. Moj mail
    gosiaa1967@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o cierpliwość, gdzieś się zapodział, poszukam i prześlę.

      Usuń
  66. Witam!
    Bardzo piękny bieżnik, czy mogę prosić o schemat.
    z góry dziękuję.Pozdrawiam.
    53daniela53@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Przepiekny ten bieznik. Czy moglbym poprosic o wzor? Moj adres to benia.mytkowska@ gmail.com
    Z gory goraco dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  68. Bellísimo trabajo. Donde podría encontrar el esquema?. Un abrazo desde Costa Rica.

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudowny bieżnik w którym się zakochałam ;) Szukałam schematu na niego i dotarłam tutuj. To co posiadam nie wystarczy mi do jego wykonania. Czy mogę uprzejmie prosić o niego w całości na e-maila dziuplakate@gmail.com? Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzień dobry! Naprawdę lubiłem swoją pracę! To świetnie! Ale sazholeniyu niezbyt wysokiej jakości system. Proszę przesłać mi schemat: insavlil@rambler.ru. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  71. Pierwszy raz weszłam na blog i padłam z wrażenia. Nie wiem czy mogę prosić o schemat tej serwety, a właściwie pojedynczego elementu? Całą serwetą czy innymi wzorami na serwetki też naturalnie nie pogardzę Anna
    mój adres mami9991@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Proszę o sposób wykonania tego pięknego bieżnika. Mój adres graacee@wp.pl.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo prosze o schemat tego bieznika >Moj adres lolka504@wp.pl<DZiekuje

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam moge prosic schemat bieznika jest sliczny z gory dziekuje Wiola.
    mój adres e-mail: wioletakaczynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Buenas tardes me encanta esta labor. Habría posibilidad de que me enviara el grafico ? Le dejo mi correo y muchisimas gracias por tejer algo tan bello.
    bersabevinceiro@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Czy mogę prosić o schemat dorotapasz1@ wp.pl?

    OdpowiedzUsuń
  77. Od dluzszego czasu poszukuje schematu na ten cudny bieznik. Moge prosic o wzor?
    m.lejczak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. hola. Bellisimo camino de mesa. Podría enviarme el gráfico. Muchas gracias

    OdpowiedzUsuń
  79. Is there an English version of this pattern? It is beautiful, but I can't read it in the written language.

    Thank you

    terrie.durand@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam. Przepiękne bieżniki. Wprost CUDOWNE prace. Pozazdrościć tylko zdolności. Bardzo proszę o przesłanie na majka32@poczta.onet.pl wzorów.

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo ładna, chciałabym się z nią zmierzyć, czy mogę prosić o schemat jeśli to możliwe to schemat proszę przesłać na adres alen.nolk@gmail.com. Dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiękny wzór serwety, marzy mi sie taki obrus, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  83. Hello from the US, what a beautiful pattern. Would you share this with me? lachawim@yahoo.com


    OdpowiedzUsuń
  84. Witam! Zachwycił mnie ten bieżnik!
    Już kiedyś go widziałam, ale dopiero teraz mogłabym się pokusić o zrobienie go. Czy jeszcze można prosić o schemat?
    Życzę szczęścia w Nowym Roku!
    Mój adres mailowy : asiawicz1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam! Piękny bieżnik, można prosić o schemat na: joanna.m3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.