Obserwatorzy

piątek, 20 grudnia 2019

Na ostatnią chwilę ...

Szewc bez butów,  a ja bez ozdób, tak nie może być.
Jeszcze mam kilka wieczorów, więc na szybko zdziałam dla siebie kilka śnieżynek
i serduszek. Wykonane na ostatnią chwilę cieszą najbardziej.
Zapał jest, tylko te usztywnianie to dla mnie męka, nie lubię tego i nie polubię.

I wiecie co, jak planowałam zwalczyłam przeziębienie.
Wszystkim dziękuję za życzenia i przepisy na zaczarowane mikstury. Obyło się tym razem bez medyka i antybiotyka, hura.
 
 Jeszcze napoczęte serduszkowe ozdoby ...  no muszę zdążyć.
Od jutra u nas kiermasz, wprawdzie nie jest tak bogaty jak pokazujecie na swoich blogach, ale miło jest pospacerować i popatrzeć, oby tylko pogoda dopisała.

Jeszcze raz dziękuję za przesłodkie komentarze. Miłego dnia, paaaaa


11 komentarzy:

  1. Piękne robótki, ja też dla siebie na samym końcu robię. Jeszcze dorabiam gwiazdeczki dla koleżanek z pracy na poniedziałek. W weekend będę krochmalić. Wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne śnieżynki. Wzorek, który plotłam i bardzo lubię. a ta śnieżna biel nastraja cudnie. Tylko gdzie ten śnieg? Gdzie ta zima? U mnie za oknem +15

    OdpowiedzUsuń
  3. To świetnie,że infekcja ustąpiła, w porę zadziałałaś. Śnieżynki oczywiście śliczne., pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko piekne, dobrze że zdążyłaś, serdecznie pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ozdoby,ja z tego wzorku na gwiazdki zrobiłam kiedyś firankę do pokoju mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne sniezynki. Tak szewc bez butów chodzi. W przyszłym roku znów będziemy robić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ozdoby,ja dla siebie to już w przyszłym roku zrobię,jak to zwykle bywa na ostatnią chwilę moich mi ubyło.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne śnieżynki, będą prawdziwą ozdobą choinki :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze, że jesteś zdrowa. Piękne, subtelne są te śnieżynki. Swoje wydałam i niestety nie zostało mi prawie nic. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.