Obserwatorzy

środa, 11 marca 2020

Nowy post ...

miał być inny tytuł, ale nieśmiało wyjrzało słoneczko i co nieco zmieniło w moich myślach.

Dziękuję za miłe komentarze pod ostatnimi postami, poprawnie byłoby od razu odpowiadać, ale jak widać jestem osobą niepoprawną  ...

Dzisiaj dwa słowa o moich frywolnych poczynaniach, bo przyznam się, że dzień bez frywolitki to dzień stracony. Choćby mały element  musi powstać, ile przy tym marnowania nici i prucia nie będę pisać, może kiedyś pokażę bo zbieram zmarnowane elementy i nitki.
Korzystam z filmików youtube, Rosjanki fajnie tłumaczą a wzorki podrzuca mi Pinterest, trzeba się zalogować.

Nie inwestowałam jeszcze w specjalne kordonki do frywolitki, są drogie i do zdobycia tylko w sklepach internetowych, u mnie w okolicy nie ma i nie będzie. Pracuję na kordonku Cable5, do niewielkich elementów jest dobry, przy dużej pracy nić na igle się rozkręca, czyli jest mało merceryzowana, znająca się jestem ...

Z niewielkiego elementu wyszedł kołnierzyk, udało mi się nanizać nawet koraliki;
Kolejne ażurowe jaja w tym samym beżowym kolorze.
Myślę, że białe ażurki na ciemnych jajach byłyby ciekawsze ale cóż zrobić, w sklepach nie widziałam kolorowych jaj, styropianowe są ale perspektywa przemalowania nie dla mnie, pozostaje mi nazbierać łupinek cebul. Będzie przynajmniej eko.
Trzymajmy się zdrowo,pa.

8 komentarzy:

  1. Przepiękne frywolitkowe prace, jajka nawet w tym kolorze cudowne, kołnierzyk z koralikami przesliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w realu wygląda lepiej, aparat nie oddaje koloru.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Wprawiona już jesteś we frywolitkę Elu. Kołnierzyk jest cudnej urody.Podoba mi się Twoja robota i to,że nie jest biały, jak kiedyś przy fartuszkach. Koszulki na jajka też fajne. Można je chyba nałożyć na prawdziwe jajka,żeby było eko i bardziej symbolicznie.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, kołnierzyk doszyję do sukienki, a z tymi pisankami jeszcze pomyślę, ze względu na wirusa w sklepach mało ozdób może to i dobrze, docenimy rodzime rękodzieło.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne frywolitkowe dzieła. Podziwiam. Dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie u Ciebie, kołnierzyk super i pisanki urocze...serdeczności posyłam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne jajeczka i kołnierzyk - nitka bardzo ładna :)
    pozdrawiam cieplutko Elu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace i kolor ładny, taki delikatny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.