Obserwatorzy

sobota, 15 sierpnia 2015

A po burzy ...

... zawsze słońce.
                                                     Śpiewajmy Magnificat i świętujmy.
A oto co mozolnie ale powstaje;
                              wzór przypadł mi do serca, super się szydełkuje, super łączy elementy;
                                    Kilka nowych elementów, wzory znalezione dawno, dawno ...
                            Dzięki za uwagę, zmykam odpoczywać jak przystało na świąteczny dzień.
                                           Życzę Wszystkim dobrego, miłego dnia. Hej!

25 komentarzy:

  1. Wspaniałe. Uwielbiam takie elementy z graficznym kontrastem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny , wyrazisty wzorek- wyjdzie śliczna serweta:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To za sprawą białych nici, fajnie to wygląda.Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Pięknie się zapowiada robótka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po burzy nie zawsze słońce ale zawsze spokój...ale życzę, żeby słonko wyszło...
    Ja też dzisiaj odpoczywam, świętuję...
    Wzór super, będzie pięknie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza dzisiejsza burza nadeszła od Was. Dzięki, że kazałaś jej pójść do nas:):):) Oj widzę, że znowu powstaje coś pięknego. Pozostałe elementy też mi się podobają:):):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u nas nieźle popadało, w końcu, bo deszczu nie było od dawna.
      Mnie też podoba się ta składanka z elementów choć miała być w innym kolorze.
      Ostatnio robiłam przegląd szuflad, i ... za dużo tego, pora robić coś innego :):)
      Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę.

      Usuń
  6. Bardzo ładny ten wzorek kwadratu. W swej prostocie. Przypomniał mi się mój nieskończony i porzucony obrus. Brakło cierpliwości i serca, choć naprawdę niewiele kwadratów mi już zostało... I nawet troszkę podobne ;)
    Dziś biegałam po polach w poszukiwaniu ziółek, więc chyba dzień był miły :) To dzięki Twoim życzeniom :)
    Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy oraz dobrej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, bardzo mi miło to czytać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mozolnie ale powstaje kolejna piękna robótka.
    Podeślij chociaż troszkę tego deszczu do mnie:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pracochłonny wzór wybrałaś, ale piękny, przypomina frywolitkę. W Twoim wykonaniu wychodzi wspaniale. Podobną serwetkę miała moja babcia, stare wzory mają niepowtarzalny urok, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wzór i fantastyczna praca powstaje:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wzory :-) Szczególnie ten pierwszy - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzór naprawdę niespotykanie ładny,wydaje mi się ,że te rogi robi sie jakoś zawracając...czy moge prosic o schemat na email nanet75@op.pl spróbuje powiększyć .Pozdrawiam Aneta

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, będzie coś fajnego z tych kwadracików ;-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie... zwabiła mnie różyczka w awatarze i tak odkryłam kolejny interesujący blog :)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serweta na stół ,ciekawy wzór.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.