Obserwatorzy

środa, 1 kwietnia 2020

Nie liczę dni ...

... każdy jest niemal identyczny.

Dzień dobry.
Wykonałam dwie identyczne serwetki, prosty wzór ale trzeba często zerkać do zeszytu.
Stare gazetki są niezastąpione a klasyczny wzór pasuje do każdego wnętrza, tak myślę.
Wzór Sabrina Robótki nr 3/2011 nici Cable5 białe i łososiowe.
Kilka fotek;
Lekko porysowaną bombkę okryłam frywolitkowym ubrankiem;
kolejne akrylowe jajko;
Uczę się małych elementów, i wiecie co, lubię to...
Na szydełku koszyczek wielkanocny, w ubiegłym roku wszystkie rozdałam, ten będzie dla mnie, może będą dwa jak Muza pozwoli.
 Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze i życzę zdrowia i wytrwałości.
 Pa.

12 komentarzy:

  1. Obie wersje wiosennej serwetki są perfekcyjnie wykonane i bardzo ładne. W przypadku serwetek, to im starszy wzór, tym ciekawszy. Po wielu latach gromadzenia gazetek, stwierdziłam,że modele się w nich powtarzają. Frywolitka jest dla mnie tajemnicą, ale Tobie dobrze wychodzi. Trzymaj się zdrowo Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne serwetki, a wzory są ponad czasowe :) Cudna frywolitka pięknie nią ozdabiasz czy to jajeczko czy bombkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dzieła. Zawsze zachwycam się frywolitka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Frywolitka cudna ale ja jestem uzależniona od serwetek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam serwetki, ale bombka też wygląda pięknie! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace, serwetki cudne, a frywolitka to istna magia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne Twoje prace. Dzień za dniem bliźniaczo podobne też u mnie... Nawet Świąt w tym roku nie będzie... Cóż, taki czas też trzeba przyjąć z wdzięcznością, ze póki co pozostajemy zdrowi... Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne prace 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna frywolitka i serwety piękne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. obejrzyjcie "W Posłudze " na you tube, i Cypriana Polaka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serwetki Elu jak zwykle u Ciebie dopracowane do perfekcji. Jajeczka urocze. Kocham frywolitki i podziwiam Twój talent. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.