Obserwatorzy

czwartek, 10 listopada 2016

Pierwszy przymrozek ...

... czyżby to zima zawitała już w listopadzie?
I u mnie zwiastun śnieżnych przygotowań  bo wykonałam pierwsze śnieżynki. Wzór z ubiegłego roku, bardzo mi się podobał i pięknie zdobił okno, choinkę i co tam jeszcze ... rok minął dałam sobie prawo nie pamiętać.
                                   zachęcam do wykonania wyżej pokazanych, wzór z internetu

   A teraz serweta wcześniej zapowiedziana.Wykonałam ją dla siebie, kordonek       
   Babylo20, szydełko nr1, nie pamiętam ile zużyłam nici, ale czy to ważne?:)
   Wielkość 7645/121 może ciut za duża na mój stół ...
   jak widać bardzo mi przypadł ten niepozorny element by łączyć go w coraz to większą całość.
                           Na koniec kilka fotek z ciepłej jesieni, nie było okazji by je załączyć wcześniej;
I to byłoby ...  jeszcze wielkie dzięki za komentarze i życzenia mile spędzonego długiego weekendu.
                                                               Dobrego dnia!

33 komentarze:

  1. Beaux crochets, belles photos !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, padłam i leżę. Serweta B-O-S-K-A . Zazdraszczam cierpliwości.
    Dzięki za wzorek gwiazdki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieśmiało, z dystansem i tak subtelnie.
    Podoba mi się, i serweta i gwiazdki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta słoneczna jesień już niestety za nami. Teraz czas śnieżynek- i tych mroźnych i tych szydełkowych. Pięknie wyglądają. Serweta to juz taki prawie obrus- dużo ślicznej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gwiazdeczki urocze. Serweta piękna, nie szkodzi,że spora, mnie się najbardziej podoba, jak zwisa, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne śnieżynki!!! Wspaniała serweta!!! Super się prezentuje!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaglądać do Ciebie to prawdziwa przyjemność. Wsystko śliczne i precyzyjnie wykonane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kadry. Obrus bajeczny, zawsze podziwiam osoby tworzące z elementów. Śnieżynki są prześliczne, mam zamiar spróbować, więc dzięki za wzór. Dobrze się domyślam, że te malutkie trójkąciki to pikotki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak to pikotki, ja wykonałam je z pięciu oczek łańcuszka, śnieżynka jest duża.

    OdpowiedzUsuń

  10. obrus i śnieżynki są piękne ,a pikotki w obrusie dodają mu uroku .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Same piękności.U mnie już zima zagościła chyba na dobre.Napadało śniegu i mrozik do -10.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno w Polsce posypało śniegiem:))to i śnieżynki musiały się pojawić:)śliczne:)))wzór zabrałam,dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne śnieżynki - dzięki za schemat, może zrobię?
    Serweta niezwykła - myślę, że w sam raz na ten duży stół. Bardzo pracochłonna robótka, podziwiam za wytrwałość:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne śnieżynki i dziękuję za wzór na pewno spróbuję zrobić.
    A serwetko to duży obrus pięknie wykonany podziwiam.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością obejrzałam fotki z kolorowego ogrodu. Te niepozorne /jak je nazywasz/ elementy dały piękny obrus. Snieżynki wg. tego wzoru są piękne. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  16. Gwiazdki urocze, ale serweta cudo...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śnieżynki pierwsza klasa! A ten bieżnik absolutnie fantastyczny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Serweta jest przepiękna. Dziękuję za udostępnienie schematu na śnieżynki, one są śliczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas też przymrozek zmroził już kwiaty. Taka pora. Nieustannie podziwiam Twój talent. Serweta cudo. Dzięki za schemacik. Śnieżynki sąśliczne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne śnieżynki, przede wszystkim mają idealny kształt jak od linijki :)
    Obrus robi wrażenie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są te gwiazdki!!! Z wzoru oczywiście skorzystam, bo jestem teraz na etapie próbowania różnych wzorów. A zdjęcia kwiatów przypominają o końcu lata, ja też robiłam podobne zdjęcia i większość kwiatów też miałam w ogródku. U mnie teraz śnieg i zimowy już nastrój. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śnieżynki przepiękne, obrus również. Patrząc na Twoje prace, aż płonę ze wstydu nad swoimi pracami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne śnieżynki, a serweta zachwyca. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne śnieżynki i perfekcyjnie usztywnione ;) Serweta (a może bardziej już obrus...) powala na kolana.
    No i te zdjęcia na koniec, dzięki za przypomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze gwiazdeczki i piękna serweta.
    Zima już tuż, tuż, u mnie bez śniegu ale coraz zimniej.
    Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne śnieżynki i piękna serweta, bieżnik z poprzedniego wpisu-niezwykły, Pani Elu wszystko u Ciebie cudne, dopracowane w najdrobniejszym szczególe
    Pozdrawiam Bozena

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Piękne te śnieżynki, takie idealne. A serweta, obrus w zasadzie jest bardzo ładny. Taki perfekcyjny. Świetnie wygląda na tym stole. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dwoch dni probuje zrobic sniezynke, ktora tak pieknie zostala przez Ciebie wykonana i nie daje rady, bo gubie sie w zamieszczonym wzorze. Problemem jest drugi rzad, czy maja to byc tylko oczka lancuszka, a dopiero w trzecim rzedzie cala reszta i kiedy w ktorym momenice wykonac slupek widelkowy.Jezeli moge prosic o pomoc,to bylabym wdzieczna, bo nie potrafie sobie z tym poradzic podejrzewajac, ze nie jest to nic trudnego, ale moze ja tego nie umiem zauwazyc.Pozdrawiam serdecznie i ciesze sie, z powrotu do blogowego swiata internetu.Prace jak zawsze wyjatkowo piekne.
    Barbara.

    OdpowiedzUsuń
  29. ... tak to oczka łańcuszka. Drugi rząd to 13 oczek, potem 11 i słupek widełkowy 2 oczka dzielące, wracamy 9 oczkami ścisłymi, 3 oczka, 1 ścisłe połączenie z 2.rzędem. Mamy jedno ramię śnieżynki. Cieniutka linia i strzałki pokazują kierunek robótki, całość to 3 rzędy. Wykonać niezbyt ścisło.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje za wskazowki i pomoc. Kiedy dotarlo do mnie w ktorym miejscu ma byc wykonany slupek widelkowy, to juz bez problemow ogarnelam calosc. Wykonalam juz pierwsza sniezynke i bedzie ich wiecej, bo sa bardzo ladne. Udalo mi sie tez odszukac skad one pochodza i jest to "Burda Special E944 2006 Dentelles au Crochet" po francusku. Dziekuje za wszystko. Barbara.

      Usuń
  30. Gwiazdka prześliczna może i kiedyś u mnie zagości ;) A serweta super robi wrażenie - świetnie się prezentuje :) Piękna kolorowa była u Ciebie Elu jesień :) link zamieściłam u siebie
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.